Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Michelin-starred restaurants"'
Autor:
Barrera-Barrera, Ramón
Publikováno v:
British Food Journal, 2023, Vol. 125, Issue 13, pp. 579-598.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-05-2023-0408
Publikováno v:
European Journal of Management and Business Economics, 2022, Vol. 32, Issue 3, pp. 276-295.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJMBE-11-2021-0295
Publikováno v:
European Journal of Management and Business Economics, Vol 32, Iss 3, Pp 276-295 (2023)
Purpose – With the growing popularity of social media, it has become common practice for consumers to write online reviews to share their opinion and experience as well as consider others' reviews to inform purchase decision-making. This study inve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a82aa588c5c4442a8c64cbaba3b7a8b8
Publikováno v:
British Food Journal, 2022, Vol. 125, Issue 13, pp. 16-33.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-04-2022-0363
Autor:
Batat, Wided
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2021, Vol. 36, Issue 5, pp. 754-766.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-01-2021-0010
Autor:
Anny WS Ho
Publikováno v:
Journal on Tourism & Sustainability, Vol 6, Iss 1 (2022)
By comparing the narratives of two prominent restaurant leaders, i.e., Chef Richard Ekkebus from Amber, a two-Michelin-star restaurant and Chef Shane Osborn from Arcane, a one-Michelin-star restaurant in Hong Kong, this research looks at how responsi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3327a82052824a6d846962448fe85a93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martins, Hugo José Loureiro
With the rise in popularity over the last years, the restaurant industry has become one of the most important sectors of tourism. Furthermore, the number of gastronomic destinations is increasing, with the Michelin starred restaurants being crucial f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1199::4a4be825aca507b75085d42391d07b0c
https://hdl.handle.net/10071/27506
https://hdl.handle.net/10071/27506
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.