Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Michel, Nadine"'
Autor:
Stahl, Maja, Michel, Nadine, Kilsbach, Sebastian, Schmidtke, Julian, Rezat, Sara, Wachsmuth, Henning
Learning argumentative writing is challenging. Besides writing fundamentals such as syntax and grammar, learners must select and arrange argument components meaningfully to create high-quality essays. To support argumentative writing computationally,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.02529
Autor:
Michel, Nadine1,2 (AUTHOR), Young, Heather M. Raimer2 (AUTHOR), Atkin, Naomi D.2 (AUTHOR), Arshad, Umar2 (AUTHOR), Al-Humadi, Reem2 (AUTHOR), Singh, Sandeep2 (AUTHOR), Manukyan, Arkadi2 (AUTHOR), Gore, Lana3 (AUTHOR), Burbulis, Ian E.2,4 (AUTHOR), Wang, Yuh-Hwa2 (AUTHOR), McConnell, Michael J.3 (AUTHOR) mikemc@libd.org
Publikováno v:
Scientific Reports. 7/15/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
Hultman, Rainbo, Mague, Stephen D., Li, Qiang, Katz, Brittany M., Michel, Nadine, Lin, Lizhen, Wang, Joyce, David, Lisa K., Blount, Cameron, Chandy, Rithi, Carlson, David, Ulrich, Kyle, Carin, Lawrence, Dunson, David, Kumar, Sunil, Deisseroth, Karl, Moore, Scott D., Dzirasa, Kafui
Publikováno v:
In Neuron 20 July 2016 91(2):439-452
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In IBRO Reports September 2019 6 Supplement:S89-S89
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.