Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Michaela Prášilová"'
Autor:
Otto Obst, Michaela Prášilová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 7, Iss 4 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72d6c57832fd4753b13a0b55b4f52c9a
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 9, Iss 2 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ae98f28cede4329abfb56220a882004
Autor:
Michaela Prášilová, Dana Tomanová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 12, Iss 4 (2017)
Tvorba školního programu podle rámcových standardů vyžaduje od managementu školy postup podle algoritmu: analýza vzdělávacích potřeb, návrh, realizace a kontrola vzdělávacího programu, evaluace výsledků realizovaného programu.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a12b06af3af84e3da35b794be87198f9
Autor:
Michaela Prášilová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 10, Iss 4 (2017)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fc3942607664055afa1e07a184af257
Autor:
Jana Vašťatková, Michaela Prášilová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 19, Iss 3 (2009)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13d12d3c64054cef8d506f6d7b7aecac
Autor:
Michaela Prášilová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 17, Iss 1 (2007)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4f1a9d333b14a1db087a2a5ebbc3775
Autor:
Michaela Prášilová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 16, Iss 2 (2006)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f873c979bee14387995e44726736f5cc
Autor:
Ludvík Eger, Michaela Prášilová
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 78:48-60
The aim of the research was to find out what factors of school culture affect the expected results of teaching and learning processes in basic schools. The research evaluated current and desired school culture in selected basic schools to identify cu
Publikováno v:
ORBIS SCHOLAE. 2:23-36
On the basis of available empirical data and theoretical fundament the article focuses on characterisation of the development of working with feedback at Czech basic schools since 1990. It compares existing development with the concept of a school as
Publikováno v:
ORBIS SCHOLAE. 4:73-89