Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Michaela Horniaková"'
Autor:
Michaela Horniaková
Publikováno v:
Scientia in Educatione (2024)
Predložená prehľadová štúdia sa zaoberá zahraničnými výskumami v oblasti vzdelávania, ktoré skúmajú znalosti vo väzbe na prekoncepty a miskoncepty respondentov o moderných biotechnológiách. Cieľom štúdie je teda poskytnúť kompl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d031b7b20cd342169ece4385e0c68a5e
Autor:
Tomáš Janík, Jan Slavík, Tereza Češková, Irena Budínová, Eva Minaříková, Petr Najvar, Markéta Bartoňová, Věra Ferdiánová, Lukáš Feřt, Michaela Horniaková, Alena Hošpesová, Jan Husák, Martin Jáč, Jiří Kohout, Petra Konečná, Dana Kričfaluši, Markéta Kuberská, Pavel Masopust, Pavel Mentlík, Alena Nohavová, Markéta Píšová, Lukáš Rokos, Václav Stacke, Stanislav Štěpáník, Kateřina Tomešková, Tereza Topolovská, Michal Vavroš, Matěj Vrhel
The book introduces the issue of productive culture of teaching and learning in broader didactical context. In the first part of the book, three areas of productive culture of teaching and learning are as theoretical framework presented: 1. clarity,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c11955209b4b34c42905cf29d13f20ba
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m280-0241-2022
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m280-0241-2022
Autor:
Horniaková, Michaela, Píšová, Markéta
Publikováno v:
Natural Sciences Education; Dec2024, Vol. 53 Issue 2, p1-13, 13p
This volume presents a novel, theoretical, micro-analytical model – the 3A Methodology – for assessing the quality of school education.Drawing on philosophers as well as theoretical and pedagogical traditions from European and American contexts,