Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Michael Knuth"'
Autor:
Christian Denkert, Thomas Gerke, Ralf Glienke, Maik Dörre, Michael Knuth Henkel, Holger Fricke, Sebastian Myslicki, Marvin Kaufmann, Morten Voß, Till Vallée
Publikováno v:
The Journal of Adhesion. 99:117-152
The choice of a suitable joining method is of major importance for the performance and durability of structural connections in any type of construction and in other branches of industry, such as the manufacturing of sliding vehicles. In addition to m
Autor:
S. Myslicki, Holger Fricke, Ralf Glienke, Marvin Kaufmann, Michael-Knuth Henkel, Maik Dörre, Thomas Gerke, Christian Denkert, Morten Voß, Till Vallée
Publikováno v:
The Journal of Adhesion. 98:1573-1613
Strength prediction of bonded joints remains a challenging task made even further complicated for hybrid joints in which adhesive is supplemented by mechanical fasteners. The present paper complements a series of experimental investigations on hybrid
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Denkert, Christian, Gerke, Thomas, Glienke, Ralf, Dörre, Maik, Henkel, Michael Knuth, Fricke, Holger, Myslicki, Sebastian, Kaufmann, Marvin, Voß, Morten, Vallée, Till
Publikováno v:
Journal of Adhesion; 2023, Vol. 99 Issue 2, p117-152, 36p
Autor:
Andreas Schmietendorf, Michael Knuth
Seit Jahrzehnten wird versucht, den Einsatz von Quellcodes zu reduzieren. Vor zirka 10 Jahren wurde hierfür der Low-Code-Begriff geprägt. Im Zusammenhang mit den Erfordernissen einer allgegenwärtigen Digitalisierung versprechen Low-Code basierte E
Autor:
Vallée, Till, Fricke, Holger, Myslicki, Sebastian, Kaufmann, Marvin, Voß, Morten, Denkert, Christian, Glienke, Ralf, Dörre, Maik, Henkel, Michael-Knuth, Gerke, Thomas
Publikováno v:
Journal of Adhesion; 2022, Vol. 98 Issue 11, p1573-1613, 41p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brain research. 1425
Recent research has demonstrated that the perception of favorite brands involves similar brain networks than artificially associated reward stimuli. This has been explained by the association of brands with appetitive stimuli due to marketing efforts
Some customers are loyal to their favorite brands, others easily switch between them. A new technique is available to assess differences in brand related behavior. We assume that price and brand-conscious participants show nearly the same activations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ed46f0f3674fa6d85f4ad4472033f307
Autor:
Michael Knuth
Publikováno v:
Forschungen und Berichte. 28:201