Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Mich, Ornella"'
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology, 2020
This paper presents key aspects and trade-offs that designers and Human-Computer Interaction practitioners might encounter when designing multimodal interaction for older adults. The paper gathers literature on multimodal interaction and assistive te
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.05309
Publikováno v:
J Comput Assist Learn. 2021 1-12
The paper presents the design of an assistive reading tool that integrates read-aloud technology with eye-tracking to regulate the speed of reading and support struggling readers in following the text while listening to it. The paper describes the de
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.05296
Autor:
Mich, Ornella, Tiella, Roberto
This paper describes ROBOTIKANDO, a web application for supporting both kindergarten teachers in planning educational robotics activities and educational robotics experts who would like to share their knowledge and experience. ROBOTIKANDO has been de
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1806.03246
This paper refers to an observational research that investigates preschool children's mental representations of robots. Our hypotheses were that: a) three to six years-old children think about robots as human-like entities, concerning to both the phy
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1806.03248
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Apr2022, Vol. 41 Issue 5, p1035-1051. 17p. 2 Color Photographs, 4 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Riassunto – Questo articolo descrive la progettazione partecipata di percorsi formativi sul tema della robotica educativa per insegnanti di scuola dell’infanzia. Partendo dai risultati della ricerca Robobimbi, che dallo studio delle rappresentazi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::586b3a1b72661d0fc39507f0faa02283
Publikováno v:
In Computers & Education July 2013 65:34-44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.