Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Miao, Qinghai"'
Autor:
Cheng, Jie, Qiao, Ruixi, Xiong, Gang, Miao, Qinghai, Ma, Yingwei, Li, Binhua, Li, Yongbin, Lv, Yisheng
A significant aspiration of offline reinforcement learning (RL) is to develop a generalist agent with high capabilities from large and heterogeneous datasets. However, prior approaches that scale offline RL either rely heavily on expert trajectories
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.00564
Vision-language models (VLMs) serve as general-purpose end-to-end models in autonomous driving, performing subtasks such as prediction, planning, and perception through question-and-answer interactions. However, most existing methods rely on computat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.07267
Vision-Language Models (VLMs), such as CLIP, play a foundational role in various cross-modal applications. To fully leverage VLMs' potential in adapting to downstream tasks, context optimization methods like Prompt Tuning are essential. However, one
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.10357
Preference-based Reinforcement Learning (PbRL) circumvents the need for reward engineering by harnessing human preferences as the reward signal. However, current PbRL methods excessively depend on high-quality feedback from domain experts, which resu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.17257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In IFAC PapersOnLine 2020 53(5):738-743
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.