Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Miśniakiewicz Małgorzata"'
Publikováno v:
Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 39, Iss 1, Pp 47-66 (2021)
The article, on the example of Poland and Slovakia, concentrates on the changes taking place in higher education in Central and Eastern Europe. The expectations of contemporary students (Z generation representatives) towards academic education and te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf5ea92508de49bd854c344e1570a513
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy / Social Inequalities and Economic Growth. (54):486-496
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=689701
Autor:
Miśniakiewicz, Małgorzata
Publikováno v:
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy / Social Inequalities and Economic Growth. (51):385-397
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=575662
Publikováno v:
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – Theory and Practice. 16(1):31-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=558144
Publikováno v:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / Cracow Review of Economics and Management. 927(03):87-106
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=138226
Autor:
Łuczak, Jacek1 jacek.luczak@ue.poznan.pl, Miśniakiewicz, Małgorzata2 misniakm@uek.krakow.pl
Publikováno v:
Organization Review / Przegląd Organizacji. 12/20/2020, Issue 11, p33-40. 8p.
Autor:
Miśniakiewicz, Małgorzata
Publikováno v:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / Cracow Review of Economics and Management. 874(06):101-124
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=99305
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.