Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Mićić, Katarina"'
Publikováno v:
Psihološka istraživanja / Psychological Research. 24(2):163-182
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1006277
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psihološka Istraživanja, Vol 24, Iss 2, Pp 163-182 (2021)
The purpose of the study is to explore the experiences shared by primary school teachers in three waves of data collection. Teachers' narratives about their experiences of schooling during the COVID-19 pandemic were elicited online. In three instance
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbad4987352344b3a80e9685cd646a90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mićić, Katarina Z., Vračar, Selena N.
Publikováno v:
Teaching Innovations / Inovacije u Nastavi; 2023, Vol. 36 Issue 2, p126-141, 16p
Publikováno v:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
Pored potrebe da se javne politike temelje na relevantnim i pouzdanim podacima (OECD, 2007) ključno pitanje je na koji način se obezbeđuje da se kroz ove podatke čuje glas onih za čiju dobrobit se javne politike donose (Hoppe, 2011). Zahtev za p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10094::47670a40b3835c34ce7b0391d18362fa
http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1072/Multizanrovska_analiza_2021.pdf
http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1072/Multizanrovska_analiza_2021.pdf
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Sep2022, Vol. 37 Issue 3, p745-764, 20p
Publikováno v:
Book of Abstracts: Coronavirus pandemic and the education of children vulnerable to exclusion: Critical lessons for practice and policy in an altered world
A virtual seminar Coronavirus pandemic and the education of children vulnerable to exclusion: Critical lessons for practice and policy in an altered world
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::04fc1d728120850745e63ad67601e8f9
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4201
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4201
Publikováno v:
CEPS Journal; 2021 Special Issue, Vol. 11, p1-24, 24p