Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Mhlanga, E"'
Autor:
De Waal, E, Bertelsmann, E, Boezaart, T, Colditz, P, De Groof, J, Du Plessis, G, Fleischmann, E, Fourie, E, Gordon, T, Küng, E, Mhlanga, E, Mickleburgh, A, Smit, M, Van der Walt, C, Van Tonder, D
The South African Schools Act 84 of 1996 aims to make high-quality basic education accessible to all South African children irrespective of race and geographic location in the country. Written by significant role-players and members of the judiciary,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mhlanga, Eugene Sabelo
This exploratory study sought to determine how the current science education curriculum at Nazarene Teachers College contributes to the final (third) year’s students’ career readiness from their own perspectives. A self-administered questionnaire
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/23532
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
South African Medical Journal; Vol 88, No 12 (1998); 1565-1566
South African Medical Journal; Vol 88, No 12 (1998); 1565-1566
No Abstract
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ec940e1296795ce5a5f4a614687f8b1e
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0032435279&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0032435279&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mhlanga, Ephraim
Quality assurance is increasingly becoming an important aspect of higher education institutions in developing countries, as expressed in the development of relevant policies, structures and systems at national and institutional levels. This thesis cr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10539/7599