Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Mgonda, Nkanileka Loti"'
Autor:
Mgonda, Nkanileka Loti
The need to empower student teachers with positive teacher-student relationships (TSRs) competencies resonates with the fact that students are not merely cognitive but also emotional and social beings. Indeed, the interactions of the cognitive, emoti
Externí odkaz:
https://ul.qucosa.de/id/qucosa%3A15436
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A15436/attachment/ATT-0/
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A15436/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shagembe, Magolanga1 smagolanga@gmail.com, Mgonda, Nkanileka Loti2 nkanileka@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Education, Humanities & Sciences (JEHS). 2021, Vol. 10 Issue 6, p22-36. 15p.
Autor:
Jukes, Matthew C. H.1 (AUTHOR) mjukes@rti.org, Mgonda, Nkanileka Loti2 (AUTHOR), Tibenda, Jovina J.3 (AUTHOR), Gabrieli, Prosper4 (AUTHOR), Jeremiah, Grace5 (AUTHOR), Betts, Kellie L.1 (AUTHOR), Williams, Jason1 (AUTHOR), Bub, Kristen L.6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Nov/Dec2021, Vol. 92 Issue 6, pe1095-e1109. 15p. 3 Charts.
Publikováno v:
国際教育協力論集. 23(1):13-26
This study focuses on lower secondary schools located in rural settings in Tanzania where policy interventions are hard to reach and clarifies how the learning performance improvement plan, an instrument introduced under the national policy, is accep
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mgonda, Nkanileka Loti
The need to empower student teachers with positive teacher-student relationships (TSRs) competencies resonates with the fact that students are not merely cognitive but also emotional and social beings. Indeed, the interactions of the cognitive, emoti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4178::2ed7b6366d4fe1a55beaf9778763bc44
https://ul.qucosa.de/id/qucosa:15436
https://ul.qucosa.de/id/qucosa:15436