Zobrazeno 1 - 10
of 351
pro vyhledávání: '"Meyers, Christina"'
Publikováno v:
Talent Management in Higher Education
Autor:
Meyers, Christina
Dosage has been identified as important element of intervention that has the potential to affect intervention efficacy. The purpose of this study was to examine the role of dose schedule for treatment of grammatical morphology deficits in children wi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/560819
Autor:
Brennan, Christine, Hannah, Annalise C., Romick, Jordan, Lewon, Jennifer Walentas, Meyers, Christina
Publikováno v:
In Journal of Voice November 2022
Publikováno v:
European Journal of Personality; May2024, Vol. 38 Issue 3, p426-440, 15p
Autor:
Berg, Carla J., Getachew, Betelihem, Pulvers, Kim, Sussman, Steve, Wagener, Theodore L., Meyers, Christina, Park, Amy, Dorvil, Sarah, Patterson, Akilah, Weber, Amber, Hayes, Rashelle B., Barker, Dianne C., Henriksen, Lisa
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports December 2020 20
Autor:
Berg, Carla J., Schleicher, Nina C., Johnson, Trent O., Barker, Dianne C., Getachew, Betelihem, Weber, Amber, Park, Amy J., Patterson, Akilah, Dorvil, Sarah, Fairman, Robert T., Meyers, Christina, Henriksen, Lisa
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports September 2020 19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
This study sought to determine if a child’s inventory of denominal verbs (e.g., swing as a verb) at 42 and 54 months are predicted by their inventory of related nouns (e.g., swing as a noun) at 30 months and whether these relationships are differen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::a28bf5ed27ca91385da78ba026449ab8
https://escholarship.org/uc/item/5ms2s35b
https://escholarship.org/uc/item/5ms2s35b
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders November-December 2014 52:207-220