Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Mexican teachers"'
Publikováno v:
IRJE (Indonesian Research Journal in Education), Vol 2, Iss 1, Pp 61-73 (2018)
This study examined the student-centred teaching strategies of Mexican teachers by gender, grade level, and self-concept as an instructor. A conventional sample of 573 teachers from diverse school settings in the state of Yucatan in Mexico responded
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c8ce87ad19d4f0dab24de104efd3608
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mexican Studies/Estudios Mexicanos, 2016 Jul 01. 32(2), 199-225.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26424275
Publikováno v:
Nutrición Hospitalaria, Vol 22, Iss 5, Pp 560-564 (2007)
Obesity in Mexico has reached epidemic proportions; and body image and body satisfaction might be culturally related. Body dissatisfaction has been related to low self-esteem. The aim of this study was to assess the range of perception among Mexican
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7456bd1e9d164246b0cb6d39db1ed7dd
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 1 75-97
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
In Mexico, basic education teachers are trained in places named Normal Schools; in 1984 these Mexican Teachers Training Schools were ranked like Higher Education Institution, implying that, besides teaching, they must carry out research and dissemina
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::4019269b6b00ed74131555372202da56
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/62163/840853
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/62163/840853
Publikováno v:
IRJE (Indonesian Research Journal in Education), Vol 2, Iss 1, Pp 61-73 (2018)
Indonesian Research Journal in Education |IRJE|; Vol. 2, No. 1, June 2018; 61-73
Indonesian Research Journal in Education |IRJE|; Vol. 2, No. 1, June 2018; 61-73
This study examined the student-centred teaching strategies of Mexican teachers by gender, grade level, and self-concept as an instructor. A conventional sample of 573 teachers from diverse school settings in the state of Yucatan in Mexico responded
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.