Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Mexican sample"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Violence in schools is a global issue. Approximately 32% of Mexican students have experienced some form of violence in the school setting in their lives. Previous research has tended to focus on the causes of violence and antisocial behaviors in offe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fba8180d292412082575de73d1397b0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
López-Maya, Eric, Hernández-Pozo, María del Rocío, Méndez-Segundo, Laura, Gutiérrez-García, Juan Jesús, Araujo-Díaz, David, Nuñez-Gazcón, Abigail, Cervantes-Sampayo, Lucía Karen, Nava-Alcántara, Samuel, Bautista García, Laura E, Hölzel, Britta K
Publikováno v:
Psychologia. Avances de la Disciplina, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 13-27, Published: JAN 2015
This study presents a translation of the Mindful Attention Awareness Scale (MAAS) into Mexican Spanish, and examines its psychometric properties as well as its relationship with socio-demographic variables. The MAAS measures the frequency with which
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::a150b700d4b7200b38aa9be1f1ff8979
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1900-23862015000100002&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1900-23862015000100002&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lucía Karen Cervantes-Sampayo, Laura García, María del Rocío Hernández-Pozo, Abigail Nuñez-Gazcón, Britta K. Hölzel, Juan Jesús Gutiérrez-García, Eric López-Maya, Samuel Nava-Alcántara, David Araujo-Díaz, Laura Méndez-Segundo
Publikováno v:
Redalyc
Instituto Politécnico Nacional
IPN
Redalyc-IPN
Universidad Nacional Autónoma de México
UNAM
Redalyc-UNAM
Psychologia. Avances de la disciplina (Colombia) Num.1 Vol.9
Instituto Politécnico Nacional
IPN
Redalyc-IPN
Universidad Nacional Autónoma de México
UNAM
Redalyc-UNAM
Psychologia. Avances de la disciplina (Colombia) Num.1 Vol.9
This study presents a translation of the Mindful Attention Awareness Scale (MAAS) into Mexican Spanish, and examines its psychometric properties as well as its relationship with socio-demographic variables. The MAAS measures the frequency with which
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::16212e10fdbeeea389a15930d9157771
http://www.redalyc.org/articulo.oa?id=297233780001
http://www.redalyc.org/articulo.oa?id=297233780001