Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Metzger, S.A."'
Publikováno v:
International Handbook of History Teaching and Learning, 177-202
STARTPAGE=177;ENDPAGE=202;TITLE=International Handbook of History Teaching and Learning
STARTPAGE=177;ENDPAGE=202;TITLE=International Handbook of History Teaching and Learning
Western historians and philosophers of history have increasingly noted the changing relationship of people to the past and the emergence of a different historical consciousness. Studies of historical consciousness reveal the ubiquity of the past in c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3db087efae674d0e22ee7bd365ca0714
https://pure.eur.nl/en/publications/17672020-84ee-4a0b-88cf-cb7803f245c9
https://pure.eur.nl/en/publications/17672020-84ee-4a0b-88cf-cb7803f245c9
Publikováno v:
The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning, 503-526
STARTPAGE=503;ENDPAGE=526;TITLE=The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning
The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning
STARTPAGE=503;ENDPAGE=526;TITLE=The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning
The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning
After a discussion of the rationale behind teaching controversial issues and the differences between historical controversies and social issues, this chapter turns to the practice of teaching controversial historical issues. We discuss various types
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::751b1df013d76f91b2d688f4fb947a0a
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/teaching-controversial-historical-issues(c185e828-ac3f-4e29-b934-e0b98dd353cf).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/teaching-controversial-historical-issues(c185e828-ac3f-4e29-b934-e0b98dd353cf).html
Publikováno v:
The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning, 149-176
STARTPAGE=149;ENDPAGE=176;TITLE=The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning
STARTPAGE=149;ENDPAGE=176;TITLE=The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning
Reasoning about processes of change, causes, consequences, similarities, and differences in historical phenomena and periods helps students to give meaning to the past. This chapter defines types and components of historical reasoning and the factors
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1fd8384f9bcaf02175c554c91d2b20db
https://hdl.handle.net/11245.1/64847f24-c760-44f6-8096-53581fda6452
https://hdl.handle.net/11245.1/64847f24-c760-44f6-8096-53581fda6452
Autor:
Metzger, S.A.1 (AUTHOR), Hernandez, L.L.1 (AUTHOR), Skarlupka, J.H.2 (AUTHOR), Suen, G.2 (AUTHOR), Walker, T.M.1 (AUTHOR), Ruegg, P.L.1 (AUTHOR) plruegg@msu.edu
Publikováno v:
Journal of Dairy Science. Jul2018, Vol. 101 Issue 7, p6346-6356. 11p. 3 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.