Zobrazeno 1 - 10
of 1 243
pro vyhledávání: '"Metzger, H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mellink, Machteld, Alkım, U. Bahadır, Koşay, H. Z., Bittel, K., Meriggi, P., Öğün, Baki, Erzen, Afif, Dörner, F. K., Hanfmann, G. M. A., Erim, Kenan T., Metzger, H., Levi, Doro, Love, Iris Cornelia, Eichler, Professor, Mansel, Arif Müfid, Fıratlı, Nezih
Publikováno v:
Anatolian Studies, 1968 Jan 01. 18, 21-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3642640
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Metzger, H., Singer, S. J.
Publikováno v:
Science, 1963 Nov 01. 142(3593), 674-676.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1711699
Publikováno v:
Science, 1944 Aug 01. 100(2588), 103-105.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1672794
Autor:
Spizzo, F., Ronconi, F., Albertini, F., Casoli, F., Pareti, L., Turilli, G., Bolzoni, F., Mazuelas, A., Ferrero, C., Ghiringhelli, G., Tagliaferri, A., Metzger, H.
Publikováno v:
In Nuclear Inst. and Methods in Physics Research, B 2003 200:142-147
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pattle, S, MacNeill, M, Metzger, H, Ma, J, McMullan, S, Clarke, M, Mohan, G, Saunders, F, Papadaki, C, Vaseekaran, V
Publikováno v:
In Oral Surgery, Oral Medicine, Oral Pathology and Oral Radiology July 2021 132(1):e33-e34
Publikováno v:
5th International Conference for Research in Medical Education (RIME 2017); 20170315-20170317; Düsseldorf; DOCO20 /20170307/
Introduction: Feedback is one of the most pivotal concepts in fostering learning. The evaluation of our courses showed that students were not satisfied with the feedback procedures in ENT (Ear, Nose and Throat). After further analyzing the situation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2b4e1cec25cd858d8b7d966461142fec