Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Metwally, Ahmed Hosny Saleh"'
Autor:
Mogavi, Reza Hadi, Deng, Chao, Kim, Justin Juho, Zhou, Pengyuan, Kwon, Young D., Metwally, Ahmed Hosny Saleh, Tlili, Ahmed, Bassanelli, Simone, Bucchiarone, Antonio, Gujar, Sujit, Nacke, Lennart E., Hui, Pan
Understanding user perspectives on Artificial Intelligence (AI) in education is essential for creating pedagogically effective and ethically responsible AI-integrated learning environments. In this paper, we conduct an extensive qualitative content a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.13114
Publikováno v:
In The International Journal of Management Education November 2024 22(3)
Autor:
Metwally, Ahmed Hosny Saleh, Tlili, Ahmed, Wang, Yiping, Li, Zhimin, Zhao, Jialu, Shehata, Boulus, Yang, Dong, Huang, Ronghuai
Publikováno v:
In Heliyon 30 June 2024 10(12)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Metwally, Ahmed Hosny Saleh, Nacke, Lennart E., Chang, Maiga, Wang, Yining, Yousef, Ahmed Mohamed Fahmy
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2021 109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adarkwah, Michael Agyemang, Amponsah, Samuel, van Wyk, Micheal M., Ronghuai Huang, Tlili, Ahmed, Shehata, Boulus, Metwally, Ahmed Hosny Saleh, Huanhuan Wang
Publikováno v:
Journal of Applied Learning & Teaching (JALT); Dec2023, Vol. 6, p78-93, 16p
Autor:
Ronghuai Huang, Tlili, Ahmed, Lin Xu, Ying Chen, Lanqin Zheng, Metwally, Ahmed Hosny Saleh, Ting Da, TingWen Chang, Huanhuan Wang, Mason, Jon, Stracke, Christian M., Sampson, Demetrios, Bonk, Curtis J.
Publikováno v:
Journal of Applied Learning & Teaching (JALT); Dec2023, Vol. 6, p28-43, 16p