Zobrazeno 1 - 10
of 457
pro vyhledávání: '"Metsala A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erin Sparks, Jamie L. Metsala
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Research examining a role for morphological awareness in first grade students’ reading comprehension is scarce, although it is a well-established predictor for students in mid-to-late elementary school. One question that remains is whether morpholo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f52f1e88ce04b748ced1d7cf3f7d473
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jamie L. Metsala
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
This study examined the contributions of morphological awareness, listening comprehension, and early gains in word reading fluency to later outcomes in word- and text-reading fluency. There were 83 participants in second and third grade who were foll
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13ab72da2cf0409c9422b44f179d8a33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bolhuis, Koen, Ghirardi, Laura, Kuja-Halkola, Ralf, Lång, Ulla, Cederlöf, Martin, Metsala, Johanna, Corcoran, Paul, O'Connor, Karen, Dodd, Philip, Larsson, Henrik, Kelleher, Ian
Publikováno v:
Schizophrenia Bulletin; Jul2024, Vol. 50 Issue 4, p881-890, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.