Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Metcalfe, Russell A"'
Autor:
Nivins, Samson, Kennedy, Eleanor, Thompson, Benjamin, Gamble, Gregory D., Alsweiler, Jane M., Metcalfe, Russell, McKinlay, Christopher J.D., Harding, Jane E.
Publikováno v:
In NeuroImage: Clinical 2022 33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gottumukkala, Raju V S R K, Gavalas, Nikos G, Akhtar, Samia, Metcalfe, Russell A, Gawkrodger, David J, Haycock, John W, Watson, Philip F, Weetman, Anthony P, Kemp, Elizabeth Helen
Publikováno v:
In Laboratory Investigation 1 August 2006 86(8):781-789
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Pediatric Surgery Case Reports September 2018 36:36-39
Autor:
Ayling, Ruth M., Davenport, Mark, Hadzic, Nedim, Metcalfe, Russell, Buchanan, Charles R., Howard, Edward R., Mieli-Vergani, Giorgina
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics June 2001 138(6):932-935
Autor:
Metcalfe, Russell
Learning objectives Main References Personal Information
Learning objectives: Paediatric chest disease requiring radiologic evaluation is a common clinical scenario. The chest x-ray is the most common imaging procedure in the tertiary paediatric
Learning objectives: Paediatric chest disease requiring radiologic evaluation is a common clinical scenario. The chest x-ray is the most common imaging procedure in the tertiary paediatric
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8c0811015da2860ee1352e14f57c7afc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.