Zobrazeno 1 - 10
of 198
pro vyhledávání: '"Metcalf E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2010 Apr . 277(1685), 1149-1151.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25676687
Publikováno v:
Oikos, 2009 Jul 01. 118(7), 972-980.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1600-0706.2009.16399.x
Autor:
Metcalf, E. C., Collin, H. A.
Publikováno v:
The New Phytologist, 1978 Sep 01. 81(2), 243-248.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2433395
Publikováno v:
The New Phytologist, 1985 Dec 01. 101(4), 631-649.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2432897
Autor:
Metcalf, E., Jennings, D. H.
Publikováno v:
The New Phytologist, 1982 Oct 01. 92(2), 243-249.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2432148
Autor:
Mute Browning, M, Larson, L, Sharaievska, I, Rigolon, A, McAnirlin, O, Mullenbach, L, Cloutier, S, Vu, T, Thomsen, J, Reigner, N, Metcalf, E, D'Antonio, A, Helbich, M, Bratman, G, Olvera Alvarez, H, Urban Accessibility and Social Inclusion
Publikováno v:
PLoS One, 16(1). Public Library of Science
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 16, Iss 1, p e0245327 (2021)
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 16, Iss 1, p e0245327 (2021)
BackgroundUniversity students are increasingly recognized as a vulnerable population, suffering from higher levels of anxiety, depression, substance abuse, and disordered eating compared to the general population. Therefore, when the nature of their
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::73eea66f84e246d93f1969c39455af1b
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/410405
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/410405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.