Zobrazeno 1 - 10
of 151
pro vyhledávání: '"Metacomprehension accuracy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Metacognition and Learning. Springer, Cham
The accuracy of students’ relative comprehension judgments when reading texts is typically rather low. This has been ascribed to students grounding their comprehension judgments on cues that are not diagnostic of their actual comprehension level. A
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christian Soto, Antonio P. Gutiérrez de Blume, Mathew Jacovina, Danielle McNamara, Nicholas Benson, Bernardo Riffo
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 6, Iss 1 (2019)
We explored relations between reading comprehension performance and self-reported components of metacognition in middle-school children. Students’ self-reported metacognitive strategies in planning and evaluation accounted for significant variance
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d977525bb024ef1a638617adf1b4403
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van de Pol, Janneke, van den Boom-Muilenburg, Selia N., van Gog, Tamara, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Metacognition and Learning, 16(3), 769. Springer New York
This study investigated teachers’ monitoring and regulation of students’ learning from texts. According to the cue-utilization framework (Koriat, in Journal of Experimental Psychology, 126, 349–370, 1997), monitoring accuracy depends on how pre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.