Zobrazeno 1 - 10
of 863
pro vyhledávání: '"Metacognitive awareness inventory (MAI)"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Blume, Antonio P. Gutiérrez1 agutierrez@georgiasouthern.edu, Londoño, Diana M. Montoya2 diana.montoya@ucaldas.edu.co
Publikováno v:
Psicogente. jul-dic2021, Vol. 24 Issue 46, p1-28. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psicogente, Vol 24, Iss 46 (2021)
Objetivo: El Metacognitive Awareness Inventory (MAI) fue desarrollado originalmente en inglés por Schraw & Dennison en 1994 para medir las habilidades metacognitivas. Desde su validación inicial, el MAI ha sido considerado como el instrumento más
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4f182d701e54c76819610a05aa24236
Autor:
Bártolo-Ribeiro, Rui1 rbartolo@ispa.pt, Simões, Mário R.2 simoesmr@fpce.uc.pt, Almeida, Leandro S.3 leandro@ie.uminho.pt
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Diagncstico y Evaluacicn Psicolcgica. 2016, Vol. 2 Issue 42, p143-159. 17p. 6 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Claudio Pignalberi
Publikováno v:
Formazione & Insegnamento, Vol 16, Iss 2 (2018)
Il contributo intende presentare alcune riflessioni e considerazioni di ricerca circa il valore che il soggetto attribuisce alla propria capacità metacognitiva nei contesti formali, non informali e informali. Studi recenti dimostrano, infatti, che l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5040ee7ac59a46d1a658f10a9f352356
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psicogente. 24:1-29
Objetivo: El Metacognitive Awareness Inventory (MAI) fue desarrollado originalmente en inglés por Schraw & Dennison en 1994 para medir las habilidades metacognitivas. Desde su validación inicial, el MAI ha sido considerado como el instrumento más
Autor:
Zulandri Zulandri, Samsul Hadi, Jamaluddin Jamaluddin, Abdul Syukur, Jono Irawan, Saprizal Hadisaputra
Publikováno v:
Jurnal Pijar Mipa. 16:442-448
This study aims to validate metacognitive instruments, which include eight indicators of declarative knowledge, procedural knowledge, conditional knowledge, planning, information management, monitoring, debugging, and evaluation. The validation metho