Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Metaclass"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM); Vol. 17 No. 02 (2023); pp. 76-100
Dyslexia is a learning disorder that hinders spelling, communication and reading comprehension in such a way that its objective proposes to design a mobile application for children with dyslexia in primary education using augmented reality. In the me
Autor:
Alexander Kraas
Publikováno v:
Software and Systems Modeling. 21:51-79
In the light of standardization, the model-driven engineering (MDE) is becoming increasingly important for the development of DSLs, in addition to traditional approaches based on grammar formalisms. Metamodels define the abstract syntax and static se
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Molecules
Volume 26
Issue 19
Molecules, Vol 26, Iss 5857, p 5857 (2021)
Volume 26
Issue 19
Molecules, Vol 26, Iss 5857, p 5857 (2021)
(1) Background: Machine learning algorithms are finding fruitful applications in predicting the ADME profile of new molecules, with a particular focus on metabolism predictions. However, the development of comprehensive metabolism predictors is hampe
Autor:
Bosch, Emma
Publikováno v:
Didacticae: Revista d'Investigació en Didàctiques Específiques; No 6 (2019); 7-21
Didacticae: Journal of Research in Specific Didactics; No. 6 (2019); 7-21
Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas; Núm. 6 (2019); 7-21
Didacticae: Journal of Research in Specific Didactics; No. 6 (2019); 7-21
Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas; Núm. 6 (2019); 7-21
Un dels objectius de l’assignatura Educació Visual i Plástica a Primària dels estudis de Grau de Mestre en Educació Primària és «identificar els nuclis conceptuals de l’àrea de l’Educació Artística». Aquest article presenta presenta
Publikováno v:
Convergence and Hybrid Information Technologies
Recognition systems have found many applications in almost all fields these years (Parvin et al., 2008a,c). Improving the recognition performance is one of the most challenging tasks in pattern classification (Parvin et al., 2009a). However, Most of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fc0bbadf10beeb08dd622d7cc3ff9a86
http://www.intechopen.com/articles/show/title/a-new-divide-and-conquer-based-classification-for-ocr
http://www.intechopen.com/articles/show/title/a-new-divide-and-conquer-based-classification-for-ocr
Publikováno v:
Science of Computer Programming
Science of Computer Programming, 2020, 195, ⟨10.1016/j.scico.2020.102470⟩
Science of Computer Programming, Elsevier, 2020, 195, ⟨10.1016/j.scico.2020.102470⟩
Science of Computer Programming, 2020, 195, ⟨10.1016/j.scico.2020.102470⟩
Science of Computer Programming, Elsevier, 2020, 195, ⟨10.1016/j.scico.2020.102470⟩
International audience; The term traits is overloaded in the literature. In this work we refer to traits as the stateless model and implementation described in Schaerli et al. articles. Traits provide a flexible way to support multiple inheritance co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2526ded48f9058b89f231118ad3c9498
https://inria.hal.science/hal-02541842
https://inria.hal.science/hal-02541842
Autor:
S. Nadera Beevi
Publikováno v:
Advances in Computing and Intelligent Systems ISBN: 9789811502217
Compilers translate abstract code containing high-level language instructions to low-level form. Meta-compilers are specialized compilers used to compile source code containing statements from multiple programming languages. Data structures in differ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bbb29896dadbb619644494caec322c6c
https://doi.org/10.1007/978-981-15-0222-4_6
https://doi.org/10.1007/978-981-15-0222-4_6