Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Mestry, R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Potchefstroom Electronic Law Journal. 12/1/2011, Vol. 14 Issue 6, p61-95. 35p.
Publikováno v:
Africa Education Review. Jul2007, Vol. 4 Issue 2, p94-113. 20p.
Autor:
Mestry, R.1 rm@edcur.rau.ac.za, Grobler, B. R.1
Publikováno v:
International Studies in Educational Administration. 2002, Vol. 30 Issue 3, p21-34. 14p.
Autor:
Suraiya R Naicker, Mestry, R.
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 33, Iss 2, Pp 1-15 (2013)
South African Journal of Education, Volume: 33, Issue: 2, Pages: 1-15, Published: 2013
South African Journal of Education; Vol 33, No 2 (2013)
Scopus-Elsevier
South African Journal of Education, Volume: 33, Issue: 2, Pages: 1-15, Published: 2013
South African Journal of Education; Vol 33, No 2 (2013)
Scopus-Elsevier
Schooling has become increasingly complex in purpose and structure and therefore requires appropriate forms of leadership to address this challenge. One current leadership approach that is receiving national and global attention is distributive leade
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suraiya R Naicker, Mestry, R. A. J.
Publikováno v:
Perspectives in Education; Vol 29, No 4 (2011); 99-108
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
In current times, the increasing demands of principalship and the complexities facing schools have led to the emergence of distributive forms of leadership in schools. The dissatisfaction with traditional models has resulted in a paradigm shift where