Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Messmann, G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gerken, Maike, Messmann, Gerhard, Fröhlich, Dominik, Beausaert, Simon, Mulder, Regina, Segers, Mien, Messmann, G., Segers, M., Dochy, F.
Publikováno v:
Informal Learning at Work: Triggers, Antecedents, and Consequences, 80-99
STARTPAGE=80;ENDPAGE=99;TITLE=Informal Learning at Work
Informal Learning at Work ISBN: 9781315441962
STARTPAGE=80;ENDPAGE=99;TITLE=Informal Learning at Work
Informal Learning at Work ISBN: 9781315441962
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::09fb43059763427ce1945e33c28f83de
https://doi.org/10.4324/9781315441962-5
https://doi.org/10.4324/9781315441962-5
Publikováno v:
Informal Learning at Work: Triggers, Antecedents, and Consequences, 1-11
STARTPAGE=1;ENDPAGE=11;TITLE=Informal Learning at Work
Informal Learning at Work ISBN: 9781315441962
STARTPAGE=1;ENDPAGE=11;TITLE=Informal Learning at Work
Informal Learning at Work ISBN: 9781315441962
Aiming at a conceptual introduction to this volume, this chapter opens by illustrating the importance of informal learning at work as a topic for practitioners and researchers alike. By taking a historical perspective, the first section describes how
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a934834e27520ef495c6359eac5e594f
https://doi.org/10.4324/9781315441962-1
https://doi.org/10.4324/9781315441962-1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
16th biennial EARLI conference for research on learning and instruction. Limassol, Cyprus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::45f1e4c0631f09f0e6c71e21efb59b71
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/3f2da37c-63e4-43f7-9c3a-f4b9254e6684
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/3f2da37c-63e4-43f7-9c3a-f4b9254e6684
Publikováno v:
16th biennial EARLI conference for research on learning and instruction. Limassol, Cyprus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::cafc9c8a57223f55dc5c1ea60caf0d59
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/d5ada01f-b9d1-4181-98b5-be5c96e84086
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/d5ada01f-b9d1-4181-98b5-be5c96e84086
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.