Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Messiou, Kyriaki"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Messiou, Kyriaki
This study focused on pupils' voices as a vehicle for understanding notions of marginalisation, and of inclusion, within a particular school. The aims of the study were twofold: first, to bring to the surface children's views about how they experienc
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.515068
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Messiou, Kyriaki1 (AUTHOR) k.messiou@soton.ac.uk, Lowe, Amy2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Action Research. Dec2023, p1-16. 16p.
Autor:
Messiou, Kyriaki, Ainscow, Mel
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2015 51:246-255
Autor:
Messiou, Kyriaki
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:143-150
Publikováno v:
Impact (2514-6955). 2020 Special Issue, p80-83. 4p.
Autor:
Messiou, Kyriaki1 k.messiou@soton.ac.uk, Ainscow, Mel2,3
Publikováno v:
British Educational Research Journal. Jun2020, Vol. 46 Issue 3, p670-687. 18p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.