Zobrazeno 1 - 10
of 170
pro vyhledávání: '"Message frame"'
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2023, Vol. 13, Issue 4, pp. 572-592.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-04-2023-0081
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Effect of Persuasive Messages in Promoting Home-Based Physical Activity During COVID-19 Pandemic
Autor:
Valentina Carfora, Patrizia Catellani
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
We tested the plausibility of a persuasion model to understand the effects of messages framed in terms of gain, non-loss, loss, and non-gain, and related to the physical, mental and social consequences of doing physical activity at home during the lo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fb64a6d1e9e4f8bb49816bf69b600f5
Publikováno v:
Buildings, Vol 12, Iss 6, p 741 (2022)
Public rejection of recycled water hinders the application of recycled water use projects in green communities. An effective information outreach strategy could help to overcome this obstacle. This study used message frames and reference points as co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34fae0ddab4c44d195fcc3d883516063
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Engineering (2019)
Generic Object Oriented Substation Event (GOOSE) message reflects the transmission of information between many intelligent electronic devices, which is more reliable as original data. The communication Ethernet opaque also leads to a big problem of i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/096b903dac07428095e45ff0894c3d06
Autor:
Pavel Dietz, Benedikt Iberl, Emanuel Schuett, Mireille van Poppel, Rolf Ulrich, Matteo Christian Sattler
Publikováno v:
Frontiers in Pharmacology, Vol 9 (2018)
Background: Pharmacological neuroenhancement (PN) is defined as the use of illicit or prescription drugs by healthy individuals for cognitive-enhancing purposes. The present study aimed (i) to investigate whether including caffeine tablets in the def
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09261d04e98b44ac96f6a666304ce2aa
Autor:
Michail Vafeiadis, Fuyuan Shen
Publikováno v:
Health Marketing Quarterly. 39:213-229
An online 2 (evidence type: narrative vs. informational) × 2 (message frame: gain vs. loss) × 2 (involvement: low vs. high) between-subjects factorial experiment was conducted to examine their effects in skin cancer awareness campaigns. Results sho