Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Mesquita, Alessandra Rezende"'
Autor:
Araújo-Neto, Fernando de Castro, Prado, Fernanda Oliveira, Dosea, Aline Santana, Fonseca, Francielly Lima da, Araújo, Dyego Carlos Souza Anacleto de, Brito, Giselle de Carvalho, Mesquita, Alessandra Rezende, Lyra-Jr, Divaldo Pereira de
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education August 2024 88(8)
Autor:
de Castro Araújo-Neto, Fernando, Dosea, Aline Santana, da Fonseca, Francielly Lima, Tavares, Thaís Maria, Pimentel, Déborah Mônica Machado, Mesquita, Alessandra Rezende, Lyra-Jr., Divaldo Pereira de
Publikováno v:
In Exploratory Research in Clinical and Social Pharmacy June 2024 14
Autor:
Araújo-Neto, Fernando de Castro, Dosea, Aline Santana, Fonseca, Francielly Lima da, Tavares, Thaís Maria Araújo, Santos, Douglas de Menezes, Pimentel, Déborah Mônica Machado, Mesquita, Alessandra Rezende, Lyra Jr, Divaldo Pereira de
Publikováno v:
In Exploratory Research in Clinical and Social Pharmacy March 2024 13
Autor:
Araújo-Neto, Fernando de Castro, Santos, Lívia Gois dos, Tavares, Thaís Maria Araújo, Fonseca, Francielly Lima da, Prado, Fernanda Oliveira, Silva, Rafaella de Oliveira Santos, Mesquita, Alessandra Rezende, Lyra Jr, Divaldo Pereira de
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education January 2024 88(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mesquita, Alessandra Rezende
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSUniversidade Federal de SergipeUFS.
Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior
Objective: to evaluate the use of active learning methodologies in teaching pharmaceutical care. Methods: this study was conducted in four stages. Initially was realized a systemati
Objective: to evaluate the use of active learning methodologies in teaching pharmaceutical care. Methods: this study was conducted in four stages. Initially was realized a systemati
Externí odkaz:
https://ri.ufs.br/handle/riufs/3638
Autor:
Anacleto de Araújo, Dyego Carlos Souza, Rocha, Kérilin Stancine Santos, Cerqueira-Santos, Sabrina, dos Santos Menezes, Pedro Wlisses, Pereira dos Santos, Sylmara Nayara, Santos, Willian Melo dos, Faro, André, Mesquita, Alessandra Rezende, de Lyra, Divaldo Pereira, Jr *
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 March 2022 86(3)
Autor:
Souza Anacleto de Araújo, Dyego Carlos, Santos, Janiely Sany, Menezes da Cunha Barros, Izadora, Neves Cavaco, Afonso Miguel, Mesquita, Alessandra Rezende, Pereira de Lyra, Divaldo, Jr *
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 October 2019 83(8)