Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Mesci, Günkut"'
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2023 132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, 123-143
STARTPAGE=123;ENDPAGE=143;TITLE=Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi
STARTPAGE=123;ENDPAGE=143;TITLE=Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi
In this book, it is aimed to examine the science education systems of the countries that are in the top ranks of science achievement in PISA and TIMSS studies. The general structure of the education system in the selected countries, the general struc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::69346a94449b871df4c5e265f0be9e58
https://research.tue.nl/nl/publications/c2f4f41f-c73f-443e-b03a-9c472a739f81
https://research.tue.nl/nl/publications/c2f4f41f-c73f-443e-b03a-9c472a739f81
Autor:
MESCİ, Günkut, ERDAŞ KARTAL, Eda
Publikováno v:
Volume: 2021 February, Volume 10 69-84
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın University Journal of Faculty of Education
The aim of this study is to examine in-service science teachers’ views on nature of scientific inquiry and the possible reasons that led to these views. This study was designed as a multi-case study. 22 middle school science teachers who are curren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::66920f748b081ddd386c2ae3bf9a370f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buefad/issue/58052/797246
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buefad/issue/58052/797246
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ERDAŞ KARTAL, Eda, MESCİ, Günkut
Publikováno v:
Hacettepe University Journal of Education; 2022, Vol. 37 Issue 1, p140-154, 15p
Publikováno v:
Volume: 14, Issue: 1 450-480
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Bu çalışmanın amacı, PISA 2015'in Türkiye'deki lise öğrencilerinin fen başarısına ilişkin değişkenleri hiyerarşik doğrusal modelleme (HLM) yaklaşımı kullanarak araştırmaktır. Bulgular, öğrencilerin fen başarısı ile demograf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::8815be8470c6acdc5151fc05abb574a8
https://dergipark.org.tr/tr/pub/balikesirnef/issue/55528/663737
https://dergipark.org.tr/tr/pub/balikesirnef/issue/55528/663737
Autor:
Mesci, Günkut, Tuncay-Yüksel, Büşra
Publikováno v:
Kastamonu Education Journal / Kastamonu Eğitim Dergisi; 2021, Vol. 29 Issue 5, p1074-1087, 14p