Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Mesa, Michael"'
Publikováno v:
YC Young Children, 2022 Dec 01. 77(4), 52-58.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27193017
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Surrain, Sarah1 sarah.surrain@uth.tmc.edu, Mesa, Michael P.1, Assel, Mike A.1, Zucker, Tricia A.1
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2023, Vol. 54 Issue 4, p1323-1332. 10p. 1 Diagram, 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Mesa, Michael P.1,2 (AUTHOR) Michael.P.Mesa@uth.tmc.edu, Phillips, Beth M.2,3 (AUTHOR), Lonigan, Christopher J.3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Oct2023, Vol. 60 Issue 10, p3822-3839. 18p. 3 Charts.
Publikováno v:
Reading & Writing Quarterly; 2024, Vol. 40 Issue 6, p549-566, 18p
Autor:
Mesa, Michael P., Hall, Colby, Zucker, Tricia, Dahl-Leonard, Katlynn, Oh, Yoonkyung, Denton, Carolyn
Publikováno v:
Elementary School Journal; Sep2024, Vol. 125 Issue 1, p77-105, 29p
Autor:
Rawls, Erik, Roehrig, Alysia D., Turner, Jeannine E., Mesa, Michael P., McClarey, Madelyn, Lewis, Camille, Ha, Cheyeon, Auman, Peggy, Jones, Tamara Bertrand
Publikováno v:
Urban Education; Dec2024, Vol. 59 Issue 10, p2999-3022, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zucker, Tricia, Mesa, Michael P., DeMaster, Dana, Yoonkyung Oh, Assel, Michael, McCallum, Cheryl, Bambha, Valerie P.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.