Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Mertens, Kai"'
Autor:
Schmidt, Mark1 (AUTHOR) mark.schmidt@tuhh.de, Mertens, Kai Gustav1 (AUTHOR), Meyer, Matthias1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/11/2023, Vol. 18 Issue 9, p1-28. 28p.
Autor:
Mertens, Kai G.1 (AUTHOR) kai.mertens@tuhh.de, Rennpferdt, Christoph2 (AUTHOR), Greve, Erik2 (AUTHOR), Krause, Dieter2 (AUTHOR), Meyer, Matthias1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. Jan2023, Vol. 40 Issue 1, p86-119. 34p. 3 Diagrams, 9 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Advances in Social Simulation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::282c0d4964585a2d4c701e2122bc513e
https://research.rug.nl/en/publications/b946707e-eda3-4e38-954f-d217c8b0c639
https://research.rug.nl/en/publications/b946707e-eda3-4e38-954f-d217c8b0c639
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Design Society 1: 801-810 (2021)
Product modularisation continuously draws attention of scholars and practitioners since it supports organizations and industries to sustain in high product and service variety at reasonable costs and greater flexibility. This paper aims at revealing
Publikováno v:
Proceedings of the Design Society 1: 1907-1916 (2021)
Product concept generation and evaluation are critical for the success of new product developments (NPD) because managers need to select the most profitable product concepts. However, current approaches can be restricted to single products and do not
Autor:
Mertens, Kai Gustav
Publikováno v:
Technische Universität Hamburg (2020)
Kosteneffizienz hat nie an Relevanz als Wettbewerbsvorteil verloren, denn der Wettbewerb der Unternehmen mit Best-Cost-Ländern sowie die Produktvielfalt durch die Macht der Kunden haben in den letzten Jahren kontinuierlich zugenommen. Die Arbeit ent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1d3eff7c958a0a1ae0358698ea4c6f01
https://hdl.handle.net/11420/7210
https://hdl.handle.net/11420/7210
Publikováno v:
Design Society: DESIGN Conference (1): 647-656 (2020)
Introducing more customized products causes complexity costs, which are hard to estimate and measure. Researchers and practitioners have therefore developed approaches to measure these costs. This paper reviews the current approaches and reveals a la
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::98d5e82a6bd08e86dc0c9d2c82bdb470
https://hdl.handle.net/11420/7217
https://hdl.handle.net/11420/7217
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.