Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Merry, S.N."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poppelaars, M., Tak, Y.R., Lichtwarck-Aschoff, A., Engels, R.C.M.E., Lobel, A.M., Merry, S.N., Lucassen, M.F.G., Granic, I., Schouten, B., Fedtke, S., Schijven, M., Vosmeer, M., Gekker, A.
Publikováno v:
Schouten, B.; Fedtke, S.; Schijven, M. (ed.), Games for Health 2014: Proceedings of the 4th conference on gaming and playful interaction in healthcare, 125-135. Wiesbaden : Springer Fachmedien
STARTPAGE=125;ENDPAGE=135;TITLE=Schouten, B.; Fedtke, S.; Schijven, M. (ed.), Games for Health 2014: Proceedings of the 4th conference on gaming and playful interaction in healthcare
STARTPAGE=125;ENDPAGE=135;TITLE=Schouten, B.; Fedtke, S.; Schijven, M. (ed.), Games for Health 2014: Proceedings of the 4th conference on gaming and playful interaction in healthcare
The depression prevention video game SPARX was shown to be equally as effective as the classroom-based depression prevention program 'Op Volle Kracht' (OVK) in reducing depressive symptoms among adolescents girls. Because video games are known for th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3191ddfb8a833fced53da44501f7f952
https://doi.org/10.1007/978-3-658-07141-7_17
https://doi.org/10.1007/978-3-658-07141-7_17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.