Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Merkley, R."'
Autor:
Coolen, I., Merkley, R., Ansari, D., Dove, E., Dowker, A., Mills, A., Murphy, V., von Spreckelsen, M., Scerif, G.
Publikováno v:
In Cognition October 2021 215
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Merkley, R
A large proportion of recent research on the development of numerical cognition has focused on the foundational role of approximate number sense, yet number sense alone cannot fully explain how young children acquire numeracy skills. This thesis aims
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::062e1a0fe6ec5a2ed6df6df3f7069d0e
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:fec8b13e-0693-4c5b-ac0b-759dd6595db8
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:fec8b13e-0693-4c5b-ac0b-759dd6595db8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.