Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Merkle Susanne"'
Autor:
Viviane Harkort
Publikováno v:
Publizistik. 65:691-693
Autor:
Harkort, Viviane
Publikováno v:
Publizistik; November 2020, Vol. 65 Issue: 4 p691-693, 3p
Autor:
Holtz-Bacha Christina, Johansson Bengt, Leidenberger Jacob, Maarek Philippe J., Merkle Susanne
Publikováno v:
Nordicom Review, Vol 33, Iss 2, Pp 77-92 (2012)
This study analyzes and compares party ads that were broadcast on television during the 2009 European Election campaign in France, Germany, Sweden and the UK. Even though electoral TV ads have never reached the same importance in European countries a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d43c9ee0440940b3803c57d10425a396
Autor:
Merkle, Susanne
Publikováno v:
Publizistik: Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung; Feb2020, Vol. 65 Issue 1, p147-149, 3p
Autor:
Merkle, Susanne
Publikováno v:
Europawahlkampf 2014; 2016, p129-152, 24p
Autor:
Merkle, Susanne
Publikováno v:
Die Massenmedien im Wahlkampf: Die Bundestagswahl 2013; 2015, p217-247, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boddin, Dominik1 (AUTHOR) dominik.boddin@bundesbank.de, Kruse, Hendrik W.2 (AUTHOR) hendrik.kruse@destatis.de, Merkle, Hariolf1 (AUTHOR) hariolf.merkle@bundesbank.de, Walter, Susanne1 (AUTHOR) susanne.walter@bundesbank.de, Zapf, Benedikt3 (AUTHOR) benedikt.zapf@destatis.de
Publikováno v:
Jahrbucher fur Nationalokonomie & Statistik. Mar2024, p1. 12p. 1 Illustration, 1 Chart.
Autor:
Dogaru-Tulică, Adina-Loredana1 tulica.loredana@gmail.com
Publikováno v:
EIRP Proceedings. 2019, Vol. 14 Issue 1, p360-367. 8p.