Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Merkelbach I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Behavioral insights teams (BITs) employ behavioral experts and policy professionals to collaboratively improve public policy. Most evaluations of BITs focus on the interventions that BITs develop, but not the functioning of BITs. Here, we report the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______109::34e650a3960effc96e92c9b1322451f2
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/353405
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/353405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 16, Iss 3, p e0249175 (2021)
PLoS ONE, 16(3). Public Library of Science (PLoS)
PLoS ONE, Vol 16, Iss 3, p e0249175 (2021)
PLoS ONE, 16(3). Public Library of Science (PLoS)
Introduction In a digital early literacy intervention RCT, children born late preterm fell behind peers when in a control condition, but outperformed them when assigned to the intervention. Results did however not replicate previous findings. Replica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d28c6b27033f2bfcb6094b374a26b5f6
https://hdl.handle.net/1887/3263894
https://hdl.handle.net/1887/3263894
Autor:
Merkelbach, I.
Publikováno v:
None
This dissertation studies two consecutive cohorts of kindergarten pupils in a large-scale experimental digital reading (and math) intervention," What Works for Whom ". It looks into the differential effects of digital interventions for children exper
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f894ec264a81a00026e09546c358c6ed
http://hdl.handle.net/1887/66720
http://hdl.handle.net/1887/66720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.