Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Merideno, I"'
Publikováno v:
Ingeniería e Investigación, Volume: 35, Issue: 3, Pages: 121-128, Published: SEP 2015
In addition to the engineering knowledge base that has been traditionally taught, today's undergraduate engineering students need to be given the opportunity to practice a set of skills that will be demanded to them by future employers, namely: creat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::786fd4b3a158d5f17448a7ab61c59065
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-56092015000300016&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-56092015000300016&lng=en&tlng=en
The influence of a non-linear lecturing approach on student attention: Implementation and assessment
Publikováno v:
Ingeniería e Investigación, Volume: 35, Issue: 3, Pages: 115-120, Published: SEP 2015
This paper presents a change made to the lecturing approach used within a specific course. The new lecturing approach is based on a non-linear structure where each lesson combines concepts from different topics, in contrast to the traditional linear
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::5051bd26a71a3df6a903044145b87227
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-56092015000300015&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-56092015000300015&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Revista Ingeniería e Investigación; Dec2015, Vol. 35 Issue 3, p121-128, 8p
Publikováno v:
Revista Ingeniería e Investigación; Dec2015, Vol. 35 Issue 3, p115-120, 6p
Publikováno v:
Web of Science
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1397164df449909ee31aca2999ad0e90
https://publons.com/wos-op/publon/27570093/
https://publons.com/wos-op/publon/27570093/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.