Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"Meredith Thomas"'
Autor:
Meredith, Thomas, Roy, David, Hayward, Christopher, Feneley, Michael, Kovacic, Jason, Muller, David, Namasivayam, Mayooran
Publikováno v:
In Journal of the American Society of Echocardiography January 2024 37(1):64-76
Autor:
Burbano, Diana V., Valdivieso, Juan Carlos, Izurieta, Juan Carlos, Meredith, Thomas C., Ferri, Diego Quiroga
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research Empirical Insights November 2022 3(2)
Autor:
Meredith, Thomas
Publikováno v:
The Review of Politics, 2020 Apr 01. 82(2), 247-268.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26911497
Publikováno v:
Human Ecology Review, 2020 Jan 01. 26(1), 47-58.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27027236
Publikováno v:
In Ocean and Coastal Management 1 March 2020 185
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meredith, Thomas, MacDonald, Melanie
Publikováno v:
In Habitat International February 2017 60:1-9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stacia Mascharka, Meredith Thomas
Publikováno v:
Strategies and Considerations for Educating the Academically Gifted ISBN: 9781668466773
This chapter depicts a gifted identification method using K–8 student data profiles. This method of gifted identification aligns student needs with comprehensive gifted and talented programming, and student data serve to inform instruction, not sol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c08d068d0cb61ea244ec14dcd9b9aac8
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-6677-3.ch002
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-6677-3.ch002
Autor:
Meredith Thomas
Publikováno v:
Strategies and Considerations for Educating the Academically Gifted ISBN: 9781668466773
This chapter depicts a gifted programming framework following a multi-tiered system of support (MTSS) model in K–12 education. Data-driven instruction and differentiation uphold a continuum of service model. This continuum is an essential character
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::65eeb4bd439fbf9190639144f3a50a12
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-6677-3.ch016
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-6677-3.ch016