Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Mercado Trinidee"'
Publikováno v:
Online Media and Global Communication, Vol 3, Iss 4, Pp 560-579 (2024)
Building on Social Comparison Theory and Parasocial Relationship Theory, this study is designed to investigate how followers’ wishful identification with YouTube influencers is associated with their psychological well-being and how parasocial relat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb4c3149089d4a77a4fc22840361d94c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang R; Department of Communication and Theatre Auburn University at Montgomery Montgomery Alabama USA., Bi NC; School of Communication University at Nebraska Omaha Nebraska USA., Mercado T; Department of Communications Rollins College Winter Park Florida USA.
Publikováno v:
Journal of computer assisted learning [J Comput Assist Learn] 2022 Sep 04. Date of Electronic Publication: 2022 Sep 04.