Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Meral, Elif"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education & Information Technologies; 2024, Vol. 29 Issue 8, p10069-10103, 35p
Autor:
Turan, Zeynep, Meral, Elif
Publikováno v:
Informatics in Education - An International Journal. 17(1):105-116
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=645616
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal der Deutschen Dermatologischen Gesellschaft; Feb2024, Vol. 22 Issue 2, p292-294, 3p
Autor:
Kayaalp, Fatih, Meral, Elif
Publikováno v:
Journal of Higher Education & Science / Yüksekögretim ve Bilim Dergisi; agu2023, Vol. 13 Issue 2, p127-147, 21p
Autor:
MERAL, Elif
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 2 146-174
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
The aim of this study is to examine the impact of conceptual change texts in teaching the concepts that are challenging and often misunderstood in the field of active citizenship learning contained in the 6th grade social studies course. A total of 6
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::5f2a0f450cfc00512d44bfed9d4dd409
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tayjournal/issue/73174/1151912
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tayjournal/issue/73174/1151912