Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Menzies V"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Project Report. Durham University.
The following literature review has been produced to inform and contribute to Arts Council England’s (ACE) interim report on the progress of the implementation of the recommendations made in the Durham Commission on Creativity and Education report.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::4e1a9cd90ff5e43926bca95f49433db1
http://dro.dur.ac.uk/32684/
http://dro.dur.ac.uk/32684/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Project Report. Education Endowment Foundation, London.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::eb3a8eda88a12b09da0bace23804279d
https://educationendowmentfoundation.org.uk/
https://educationendowmentfoundation.org.uk/
Autor:
Menzies, V., Kasim, A., Kokotsaki, D., Hewitt, C., Akhter, N., Collyer, C., Younger, K., Wiggins, A., Torgerson, C.
Publikováno v:
Project Report. Education Endowment Foundation.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::a164c4e2d6309578e2a0120e72524f58
http://dro.dur.ac.uk/19386/
http://dro.dur.ac.uk/19386/
Publikováno v:
In The Journal of Pain April 2015 16(4) Supplement:S84-S84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.