Zobrazeno 1 - 10
of 247
pro vyhledávání: '"Mentzer C"'
Autor:
Womack, M., Curtis, O., Rabson, D. A., Pinto, O. Harrington, Wierzchos, K., Gonzalez, S. Cruz, Sarid, G., Mentzer, C., Lastra, N., Pichette, N., Ruffini, N., Cox, T., Rivera, I., Micciche, A., Jackson, C., Homich, A., Escoto, S. Rosslyn, Erdahl, T., Goldschen-Ohm, Marcel P., Tollison, A., Reed, S., Zilka, J., Henning, B., Spinar, M., Uhl, W. T.
The long-term brightness evolution of the great comet C/1995 O1 (Hale-Bopp) presented a remarkable opportunity to study the behavior of its coma over four years. We used approximately 2200 total visual magnitudes published in the International Comet
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.06761
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disabilities; Dec2021, Vol. 25 Issue 4, p636-660, 25p