Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Mentz, E."'
Autor:
Mentz, E., de Beer, J. J.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education, Vol 35, Iss 5, Pp 163-183 (2021)
Self-directed learning (SDL) has become a sine qua non in a complex twenty-first century, especially in a transformed world during and after the Covid-19 pandemic. In this article, the authors argue that the use of quantitative instruments alone to m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47037275191349288e56be514bc64852
Autor:
Mahlaba, S. C., Mentz, E.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; Aug2023, Vol. 37 Issue 4, p181-204, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
It is widely acknowledged that there is a shortage of software developers, not only in South Africa, but also worldwide. Despite reports on a gap between industry needs and software education, the gap has mostly been explored in quantitative studies.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::be6688595f5a7366a995ea0dea77cace
https://hdl.handle.net/10394/16238
https://hdl.handle.net/10394/16238
Publikováno v:
3rd International Conference on Society and Information Technologies ICSIT, Orlando (USA), 25-28 March, 2012
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::678a770a8d77f3335f759c3122efe1fe
http://resolver.tudelft.nl/uuid:f61c6359-ef9a-43ea-9b20-53c3a0dd3683
http://resolver.tudelft.nl/uuid:f61c6359-ef9a-43ea-9b20-53c3a0dd3683
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; 7/1/1997, Vol. 82 Issue 1, p482, 3p, 1 Black and White Photograph, 1 Graph
Publikováno v:
Computer Science Education; Dec2008, Vol. 18 Issue 4, p247-260, 14p, 5 Charts
Autor:
Steyn, H. J., Mentz, E.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; 2008, Vol. 22 Issue 3, p679-691, 13p, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.