Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Mentoring programme"'
Publikováno v:
Educaţia 21, Iss 27, Pp 112-122 (2024)
This paper examines the effects of an innovative induction programme that was provided to novice teachers during their first year of teaching. The opinions of the participants were gathered concerning the practicality and pertinence of the mentoring
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53f02684ffc24ad88bd994677d92adbd
Autor:
Ruben Daniels, Lucinda Du Plooy
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 42, Iss 2 (2024)
This paper stems from a broader study that foregrounded an existing mentoring programme against the backdrop of low teacher retention in the South African schooling system. It works from the premise that beginner teachers are exiting the teaching pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79d0584b3ade4f2b95fcc47e585ed704
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olivier, Cindy, Burton, Catherine
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2020, Vol. 9, Issue 4, pp. 341-356.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-07-2019-0074
Autor:
S.H. Khunou, M.A. Rakhudu
Publikováno v:
International Journal of Africa Nursing Sciences, Vol 16, Iss , Pp 100423- (2022)
Background: The gap exists regarding a structured formal programme to facilitate mentoring of newly qualified nurses performing community service. Despite the pronouncement of the need to mentor the Community Service nurses (CSNs), there is paucity r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/456debcfab1b4986b1968d4a79993abc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health SA Gesondheid: Journal of Interdisciplinary Health Sciences, Vol 25, Iss 0, Pp e1-e8 (2020)
Background: Clinical competency and professional growth amongst nursing students is the cornerstone of a nursing education programme. The demanding and complex training of nursing students requires various clinical teaching and learning strategies su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7048c8709c1e47d3b2d03d4b2cd610c0