Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Mentoring/mentorship"'
Autor:
Dr. Anuradha Sindhwani
The requirement for guided and supervised learning has become the foundation of the new higher education model. One response to such a need has been the implementation of mentoring programmes to help students learn and provide guidance. Mentoring is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::822383afa31f78a5d315104fdf809fb4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sakushima, Ken, Mishina, Hiroki, Fukuhara, Shunichi, Sada, Kenei, Koizumi, Junji, Sugioka, Takashi, Kobayashi, Naoto, Nishimura, Masaharu, Mori, Junichiro, Makino, Hirofumi, Feldman, Mitchell D.
Publikováno v:
Feldman, Mitchell; Sakushima, K; Mishina, H; Fukuhara, S; Sada, K; Koizumi, J; et al.(2015). Mentoring the next generation of physician-scientists in Japan: A cross-sectional survey of mentees in six academic medical centers Career choice, professional education and development. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/47b9s42c
Background: Physician-scientists play key roles in biomedical research across the globe, yet prior studies have found that it is increasingly difficult to recruit and retain physician-scientists in research careers. Access to quality research mentors
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::82702b1b6a65855784f85ab27261b8b5
http://www.escholarship.org/uc/item/47b9s42c
http://www.escholarship.org/uc/item/47b9s42c
Autor:
Naoto Kobayashi, Jun-ichiro Mori, Ken-Ei Sada, Junji Koizumi, Mitchell D. Feldman, Hiroki Mishina, Shunichi Fukuhara, Ken Sakushima, Takashi Sugioka, Masaharu Nishimura, Hirofumi Makino
Publikováno v:
BMC Medical Education
Background Physician-scientists play key roles in biomedical research across the globe, yet prior studies have found that it is increasingly difficult to recruit and retain physician-scientists in research careers. Access to quality research mentorsh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.