Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Menting, Ankie T. A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brinke, Lysanne W.1 (AUTHOR) L.W.teBrinke@uu.nl, Menting, Ankie T. A.1 (AUTHOR), Schuiringa, Hilde D.1 (AUTHOR), Zeman, Janice2 (AUTHOR), Deković, Maja3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Development. May2021, Vol. 30 Issue 2, p536-553. 18p. 4 Charts.
Autor:
Te Brinke, Lysanne W., Schuiringa, Hilde D., Menting, Ankie T. A., Deković, Maja, Westera, Johanna J., De Castro, Bram O., Social and personality development: A transactional approach, Leerstoel Denissen, Development and Treatment of Psychosocial Problems, Leerstoel Dekovic
Publikováno v:
Cognitive Therapy and Research, 46(2), 302-318. Springer New York
Cognitive Therapy and Research, 46, 302. Springer New York
Cognitive Therapy and Research, 46, 302. Springer New York
Background Over the past years, it has become clear that adapted cognitive behavior therapy can be effective for adolescents with externalizing problems and mild intellectual disabilities or borderline intellectual functioning (MID–BIF). Most adapt
Autor:
Brinke, Lysanne W., Menting, Ankie T. A., Schuiringa, Hilde D., Zeman, Janice, Deković, Maja, Leerstoel Denissen, Social and personality development: A transactional approach, Development and Treatment of Psychosocial Problems, Leerstoel Dekovic
Publikováno v:
Social Development, 30(2), 536. Wiley-Blackwell
Emotion regulation is a multi-modal construct, that includes both adaptive and maladaptive cognitive-behavioral processes. However, many classifications of regulation strategies do not take this multi-modality into account. In this study, two classif
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Menting, Ankie T. A.1 (AUTHOR) A.T.A.Menting@uu.nl, de Castro, Bram Orobio2 (AUTHOR), Matthys, Walter2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Parenting: Science & Practice. Jul-Sep2017, Vol. 17 Issue 3, p177-186. 10p.