Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Menini T"'
The labour market is a field in permanent evolution, and this is also tangible in the realization of new professional roles or figures. This study focuses on the manager’s professional work. The goal is to detect a definition of the new professiona
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::f3282892bd7acafb0e370bb4ac0f8775
https://hdl.handle.net/10281/398311
https://hdl.handle.net/10281/398311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
he National Agency for the Evaluation of Universities and Research (ANVUR) has for some decades defined the criteria for systematically evaluating student satisfaction. The analysis of these data presents various difficulties both in terms of data co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e0c3a23ebcf80258ed325cbc9897dfed
http://hdl.handle.net/11574/183648
http://hdl.handle.net/11574/183648
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gugliucci, A *, Menini, T
Publikováno v:
In Life Sciences 2002 71(6):693-705
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Programme for International Assessment (PISA) collected information on 15-yearold students in participating countries in 2000, 2003 and 2006. Performances differed widely between countries, and also between local areas and between schools in Italy. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3977::2bde78de6ca5a77e1949da93fe279834
http://hdl.handle.net/11591/325591
http://hdl.handle.net/11591/325591
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.