Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Mengelkamp, Christoph"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Resource Development Quarterly; Dec2024, Vol. 35 Issue 4, p477-500, 24p
Autor:
Mihalca, Loredana1 loredana.mihalca@con.ubbcluj.ro, Mengelkamp, Christoph2, Brendea, Gabriela3, Metz, Daniel4
Publikováno v:
Journal for East European Management Studies. 2022, Vol. 27 Issue 1, p31-63. 33p.
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2016 44:31-40
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trepte, Sabine, Reinecke, Leonhard, Gimmler, Roland, Gleich, Uli, Winter, Stephan, Frischlich, Lena, Krämer, Nicole, Appel, Markus, Hutmacher, Fabian, Mengelkamp, Christoph, Stein, Jan-Philipp, Weber, Silvana, Institut für Kommunikationswissenschaft (540)
Berufe, in denen das Thema Medienpsychologie adressiert wird, gibt es viele. Im Gegensatz zur Interessenlage sind diese Berufe aber noch nicht klar definiert, es liegen keine Studien zu Einstiegsmöglichkeiten oder Berufsbildern vor. Nur selten gibt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______611::d344ba9872527e9b5c35503b447c86db
http://opus.uni-hohenheim.de/volltexte/2023/2128/
http://opus.uni-hohenheim.de/volltexte/2023/2128/
This project investigates wether the Continued Influence Effect (CIE) is moderated by need for cognition and fluid intelligence.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0167960fd61bfaeae93b46d6a2999d2c
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2014 Sep 01. 29(3), 483-501.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43551143
Cohen et al. (2019) showed that body positivity posts on social media are associated with heightened positive mood, body satisfaction and body appreciation. On the other hand, their results also indicated that self-objectification was enhanced as a c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1198de8316087a35bc9dfaa408e1dffa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.