Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Menezes, Daniela Callegaro"'
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2021, Vol. 37, Issue 1, pp. 195-208.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-08-2020-0395
Autor:
Pasqualotto, Carina1 pasqualotto.carina@gmail.com, de Menezes, Daniela Callegaro1, Biihrer Collar, Vitoria Yulia1
Publikováno v:
European Journal of Studies in Management & Business. 2022, Vol. 22, p19-32. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Araujo Marcos Vinícius, da Silva Marielen Aline Costa, de Menezes Daniela Callegaro, Bruch Kelly Lissandra
Publikováno v:
BIO Web of Conferences, Vol 9, p 03011 (2017)
This work aims to analyze the productive reality and propose a panorama for the Brazilian organic wine production, from the perspective of producers, representatives of the sector, market and consumers, thus seeking to highlight the market perspectiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3971c745e0048fbbcd6ce6f9d6ef18b
Autor:
BRAUNER, DANIELA FRANCISCO, REICHERT, FERNANDA MACIEL, JANISSEK-MUNIZ, RAQUEL, ZEN, AURORA CARNEIRO, MENEZES, DANIELA CALLEGARO DE, CLOSS, LISIANE QUADRADO, CARRARO, WENDY BEATRIZ WITT HADDAD, RUPPENTHAL, CARLA SIMONE, MÜLLER, FERNANDA MARIA, LUBASZEWSKI, MARCELO SOARES, RHODEN, MARISA IGNEZ S.
Publikováno v:
Revista de Administração de Empresas, Volume: 60, Issue: 6, Pages: 437-450, Published: 11 JAN 2021
The economic effects of isolation policies resulting from the COVID-19 pandemic have led small and medium-sized enterprises (SMEs) to look for alternatives to survive. Within this crisis scenario, an engaged university has an important role to play i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::e483320a25173e285bf107153a5ba045
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-75902020000600437&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-75902020000600437&lng=en&tlng=en
Autor:
Borges Martiele Cortes, Souto Jéssica Moreira Maia, da Silva Athos Ribeiro, Araujo Marcos Vinícius, de Menezes Daniela Callegaro
Publikováno v:
BIO Web of Conferences, Vol 7, p 03007 (2016)
The Brazilian wine industry has been facing obstacles such as competition and high tax rates. Innovation is an alternative towards this scenario being it a major factor for any company's survival and growth in the market. Besides this, technological
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f24c9738957417694418339cd52b76b
Publikováno v:
BIO Web of Conferences, Vol 7, p 03006 (2016)
From the consumer pressure to healthier and sustainable food, and the search for quality of life, companies in various activities have reinvented to meet this demand. Organic products that have features to meet this trend, also took their place in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7da3188f16424e5984f2e4e3dcc84864
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
El objetivo de este artículo es comprender el proceso de construcción del conocimiento y de las innovaciones organizacionales en unidades de producción de alimentos orgánicos del municipio de Porto Alegre, estado de Rio Grande del Sur, Brasil. A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______274::0d416617278aff9a54ec565d5029fde3
http://www.saber.ula.ve/handle/123456789/45604
http://www.saber.ula.ve/handle/123456789/45604