Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Mendiri, Paula"'
Autor:
Mendiri, Paula1 paula.mendiri@udc.es, Rebollo-Quintela, Nuria1 nuria.rebollo@udc.es, Losada-Puente, Luisa1 luisa.losada@udc.es
Publikováno v:
Educar. 2024, Vol. 60 Issue 1, p237-254. 18p.
Publikováno v:
Aula Abierta. Revista de Investigación, Formación e Innovación en Educación (RIFIE); jul-sep2024, Vol. 53 Issue 3, p267-276, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Losada-Puente, Luisa1 luisa.losada@udc.es, Mendiri, Paula1 paula.mendiri@udc.es, Rebollo-Quintela, Nuria1 nuria.rebollo@udc.es
Publikováno v:
RELIEVE - Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa. 2022, Vol. 28 Issue 1, p1-29. 29p.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review June 2019 101:123-130
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
School well-being is a topic of growing interest in educational research and practice, although its multidimensional nature and the imprecision of its definition limit its knowledge and make a more in-depth study necessary. The aim of this article wa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::668035e9ac6674986c066bbcbeaebdd7
Publikováno v:
Repositorio Ibero
Corporación Universitaria Iberoamericana
instacron:Corporación Universitaria Iberoamericana
Corporación Universitaria Iberoamericana
instacron:Corporación Universitaria Iberoamericana
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c0cd0f7af0e44d341763f3b276ab0b62
https://repositorio.ibero.edu.co/handle/001/3935
https://repositorio.ibero.edu.co/handle/001/3935
Publikováno v:
Revista de Investigación en Logopedia; Vol. 12 Núm. 1 (2022); e76701
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
In the teaching community it is common to misuse the voice so, an early diagnosis is necessary to preserve vocal health. The objective of the study was to design, according to criteria of specificity and simplicity, a vocal multidimensional and relia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::4f291db65cfeea89fee87ac28bc2fb20
https://revistas.ucm.es/index.php/RLOG/article/view/76701
https://revistas.ucm.es/index.php/RLOG/article/view/76701