Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Mendelsohn JM"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Babigumira JB; Department of Global Health, University of Washington, Seattle, WA, United States of America.; The Comparative Health Outcomes, Policy, and Economics (CHOICE) Institute, School of Pharmacy, University of Washington, Seattle, WA, United States of America., Barnhart S; Department of Global Health, University of Washington, Seattle, WA, United States of America.; International Training and Education Center for Health (I-TECH), Seattle, WA, United States of America.; Department of Medicine, University of Washington, Seattle, WA, United States of America., Mendelsohn JM; International Training and Education Center for Health (I-TECH), Seattle, WA, United States of America., Murenje V; International Training and Education Center for Health (I-TECH), Harare, Zimbabwe., Tshimanga M; Zimbabwe Community Health Intervention Project (ZiCHIRE), Harare, Zimbabwe., Mauhy C; Zimbabwe Community Health Intervention Project (ZiCHIRE), Harare, Zimbabwe., Holeman I; Medic Mobile, Nairobi, Kenya., Xaba S; Ministry of Health and Child Care, Harare, Zimbabwe., Holec MM; International Training and Education Center for Health (I-TECH), Seattle, WA, United States of America., Makunike-Chikwinya B; International Training and Education Center for Health (I-TECH), Harare, Zimbabwe., Feldacker C; Department of Global Health, University of Washington, Seattle, WA, United States of America.; International Training and Education Center for Health (I-TECH), Seattle, WA, United States of America.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2020 Sep 30; Vol. 15 (9), pp. e0239915. Date of Electronic Publication: 2020 Sep 30 (Print Publication: 2020).
Autor:
Ponterotto JG; Division of Psychological & Educational Services, Fordham University, 113 West 60th Street, Room 1008, New York, NY 10023-7478, USA. JPonterott@aol.com, Costa-Wofford CI, Brobst KE, Spelliscy D, Kacanski JM, Scheinholtz J, Martines D
Publikováno v:
The Journal of social psychology [J Soc Psychol] 2007 Apr; Vol. 147 (2), pp. 119-35.
Publikováno v:
Experimental hematology [Exp Hematol] 1980 Nov; Vol. 8 (10), pp. 1190-1201.